tirsdag 19. oktober 2010

100% Mamma & kreativ


stakkars lille gutten min er så syk 39 i feber å stemmen er så å si borte, 
så hes å søt liten stemme
han minner meg om Broke i One Tree Hill.
men stakkarn har så ondt... 
Å Bare Mamma er til trøst når han våkner. virkelig Mammadalt.
håper mitt lille ALT er bedre til i morgen!

men har hatt litt "tid" til å være kreativ
valget sto mellom å rydde eller å gå inn på hobbyrommet!
å jeg valgte hobbyrommet
så jeg malte 2 bilder til min kjære sin onkel unge, å tallerkenhyllen miiiin <3
*bilder kommer i morgen*
Gleder meg sånn til å få hylla opp å begynne å pynte den!!

guu man har ikke godt av å titte på interiør blogger :p

Goo natti




2 kommentarer:

  1. haha, skjønner godt du valgte hobbyrommet:)
    Stakkars gua sin lille prins, ønsker god bedring.
    ha en fin dag, når du står opp di lura;P

    SvarSlett
  2. hehe :p goo mårn. lille e virke litt bedre <3
    så nu e det bare å starte dagen! ha en fin dag :))

    SvarSlett