søndag 19. desember 2010

barne boots ;)

når lille har lagt seg for kvelden, så har jeg KANSJE noen timer for meg selv om han ikke 
våkner igjen, igjen å igjen ;)
så de siste tre dagene har jeg fått litt tid på kvelden å har koset meg med julefilmer, godterier å hekling! selv om jeg har fått meg en førjuls forkjølelse som jeg skal bli kvitt til mandag:)
For da er det mere jule shopping!
så har prøvd meg på å hekle *bootsene*  i andre str, har bare mønster på 0-3 mnd.
så etter litt triksing å fiksing *ikke så mye da* :p så fikk jeg heklet bootsene i to andre str !


rosa/hvit str 2 år ca




 beige/hvit str 1 år ca


bildene lyver litt på str for det ser ut som de beige er størst!
så nå mangler de bare knapper,
 å tror jeg skal fikse flees inni så de blir varmere å kansje noe skli under!
har nemlig en liten gutt som plages med å være kald på tottelottene til alle døgnets tider både inne å ute

elsker disse !

ønsker deg en goo siste søndag i advent .



3 kommentarer:

  1. Så fine :)
    Den i beige/hvitt var veeeldig fin! :)

    SvarSlett
  2. Kjempe nydelige :) er det mulig å få oppskriften ? :) Du har forresten vunnet en giveaway hos meg.. :)

    SvarSlett
  3. tusen takk for koselige kommentarer :):)

    har sendt deg mail lise!! Tusen takk for å kunne vinne å vinne det flotte skiltet til lillegutt :D

    SvarSlett