fredag 14. januar 2011

en interiør blogg formye ?

Kanskje ?


De gir meg snåle drømmer!
Her i huset har vi en liten 1 åring som vi ikke får til å slutte med flasken på natten.. han drikker saft å melk! vann spytter han ut igjen :/ å har prøvd å blande ut saften men da er det ramaskriking midt i svarte natten! akkurat som om lille´ongen får abstineser! Saftinenser!! ;)
så sliter en del på natte søvnen. å i natt bestemte vi oss for at neij nå skulle han få skrike litt extra enn til vanlig! han gråt- sov- knødde- gråt- knødde- sov å gråt! 
men i periodene han sov så sovnet jeg, å JEG drømte at i pausene fra gråtingen tokk han oxo seg pauser!
å det han gjorde var å være inne i interigjør bloggene å kose seg! 
for så og bli sint å gråte mer- å så ta paue i bloggene igjen !!!
Hah!
så hele natten har jeg sett på fanstastiske Interiør sider med de mest fatastiske farger !
 *sukk*



Min Nydelige Flaske drikker ! Noen som har noen tips til avvenning ?


Klem Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar