tirsdag 18. januar 2011

kitty lue med sløyfe

Kitty Lue til en liten Prinsesse !

Endelig fikk jeg til ørene bedre! takket være bekkibjarnoll´s lille hekleverden !
knotet noe voldsomt på den første luen som hadde en helt vrien øre forklaring :p
ta deg en titt innom siden hennes å se alt det fantastiske hun lager !




å siden lille gutten min IKKE ville ha noe lue på seg i dag så ble det ballongen som måtte være modell !
men han er for liten til å vite at det er en jente lue :p men luer er gennerelt bare ekkelt! 

Klem Lise

10 kommentarer:

  1. Nydelig den ble :D
    Takk for at du linker :D

    SvarSlett
  2. Du er så flink altså! Utolig søt lue :-)

    SvarSlett
  3. de luene er så utrolig søte!!!!!

    SvarSlett
  4. takk for mange koselige kommentarer :))

    SvarSlett
  5. Nyyydelig kittylue. Det må jeg prøve å lage en gang:)

    SvarSlett
  6. Kjempefin! Hadde jeg hatt jente, måtte jeg også ha prøvd meg på en slik ^^,

    SvarSlett
  7. Søøøøøt. Har ei frøken som ville elsket denne.

    SvarSlett