mandag 21. februar 2011

klarer ikke gjøre meg ferdig

Med Noe!!!

har litt sån håndarbeid stopp!

*lappe segeteppe til lillemann som jeg holder på med når jeg ser filmer jeg MÅ følge med på ;)

*startet med enda en heklet baby booties hjemme for noen uker siden! det er fortsatt bare en av dem!

*så dro vi på hytta å jeg glemte å ta med booties garnet å startet på et
 par herre lester! som er nå av det kjedeligste å strikke de e ca 2/3 ferdige! 
har fått strikket litt på de i kveld!

* så dro vi til tromsø på helge tur. der fikk jeg heklet 1 hello kitty lue + et par votter.
+ en hellokitty lue til når vi var i harstad :)

har et morsdags kort som oxo må gjøres ferdig.
å et maleri som er på vent!

hoff at man alltid skal bynne på nye ting før man er ferdig !!:/
må virkelig slutte med det!
men jeg går så fort leij å vil starte på noe nytt å artigere !;))

liiiite motivasjon om dagene ! 
All tid går til lille Prinsen min, kjæresten & rydding av Leilighet !


En nydelig liten super glad Prins ut på akebrett tur med Mamman & Pappan sin <3
Heldigvis er de -30 & -25 gått ned til -12 så man kan være ute å kose seg !!!


Ønsker deg en flott mandag!
å håper du er flinkere enn meg å klarer å holde deg til et prosjekt om gangen ;)

Klem lise





2 kommentarer:

  1. haha, jeg er akkurat lik. Jeg har en gutte geser is tr 1 år som jeg startet å strikke på for 4-5 år siden, også har jeg ett lappeteppe som jeg startet med for 5 år siden, også har jeg ett annet dobbeltsengeteppe som jeg startet med for 3 år siden, også har jeg ett par knelester, og en kjole som er starta å sy på, og en haug med andre ting. Jeg er helt besatt. Klarer jeg ikke gjøre meg ferdig med ting i løpet av en dag eller 2 så er jeg på en ny ting.

    Ha ei nydelig uka

    SvarSlett
  2. hahahaha :) godt det er flere som meg !
    bare synd de fine tingene Aaaldri blir ferdige :p men forhåpentligvis så blir det litt bedre tid til strikking i helga :D

    SvarSlett