lørdag 26. februar 2011

Letters to Juliet !

Er blitt helt Forelsket !


har så å si ikke ord på hvor mye jeg likte den, den er helt magisk!
har både 
Grått så tårene sprettet, 
flirt så jeg vekte lillegutt, 
rødmet, 
håpet å levd meg helt inn i filmen!

Den er rett å slett helt Nydeligst !


Har akkurat sett den for første gang i kveld, 
å jeg må nåkk ta den med meg i senga å se den en gang til !

Forelska kan man kanskje kalle det ;)

så om det er noen drømmere, som elsker det romantiske ! 
SE DEN :)

Ønsker dere en fantastisk Helg!

-Klem fra eij som gliser fra øre til øre-

3 kommentarer:

  1. Eg digger slike filmer! Tusen takk for tips:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Du har en søt blogg, men skrifttypen du har valgt gjør den lite lesevennlig. Det tar for mye på øynene til at ialle fall jeg orker å lese. Bare til orientering, altså. Vennlig hilsen Toril A.

    SvarSlett
  3. tusen takk Toril :) skal få endret litt på teksten så den blir mere lese vennlig :) klem

    SvarSlett