lørdag 19. mars 2011

Hua Hin Er Fantastik

En vidunderlig plass med Hærlige mennesker & nyydelige omgivelser !!

hotellet vi bor på i Hua Hin heter "Baan Laksasubha" (tenker laksesuppa jeg) ;p
fantastisk Nydelig, kunne ikke blitt mere fornøyd!

første natten lå vi på et hotel som heter veranda lodge! passet dårlig med unge der, pluss at mygga å mauran var veldig ivrige der! hadde sikkert 100 maur inni maskinen min!! trodde jeg skulle flippe ;)

MEN Ferien er super, jeg min kjære å vår lille koser oss hele tiden!
tar masasje, å Lille skravler med thai´damen som om han skjønner hva de sier. 

nå er det tid for meg å vekke de to snorkguttene mine å få de med på shopping å middag/kvelds.

Bilde RAS :)

Hotell leiligheten heelt min smak !!!
(er to leiligheter i en enehet, vi valgte den på bakkeplan siden vi har en liten med)


stoort bad! hvem liker vell ikke det!


lille har litt thailands tv pause :)


 min kjære i bassenget (syns jeg er god å knipse bilder ;))


utfor leiligheten


leiligheten


En fornøyd liten tass ved basseng kanten


OPP! 


HØYT...


PLASK !


Lille Stooor koser seg.
å gjett om jeg å gjør det. angrer ikke på at vi dro til Thailand !
å det beste er at det er mange dager igjen her.

Ønsker dere en flott helg.

lise-

1 kommentar:

  1. ååå, jeg vil å være med. Ser ut som dere koser dere maks:D Fantastisk

    SvarSlett