onsdag 9. mars 2011

Inni Mitt Hjem


Er så mye man har lyst på !
men får holde med det man har foreløbig, er jo ikke nå å ikke være fornøyd med...




liker små detaljer, skulle gjerne hatt masse søte vaser skilt lysestaker osv! men må nåkk vente til lille er blitt ferdig med å røre! å så slipper jeg å tørke støva av så mye ;)





å som skrevet tidligere så elsker jeg bokhylla mi å speilet !






settebordet har hatt mange fine lyse holdere på krukker på seg! men siden min lille sønn på 1,5 år er blitt så flink å kaste ! så har det fløyet noen gjennom stua å  i gulvet ! så det begynner å bli tomt her!;)


en liten en som snek seg med på bildet :)



å tavlen jeg fikk av min kjære som er på kjøkkenet ! 
nå står det bare tall på den siden vi har nedtelling til ferie :D !!!

Ønsker deg en fantastisk dag 

klem-






2 kommentarer:

  1. Åååå, så fint du har det. Til sommeren og når vi har en bil som faktisk fungerer, så kommer jeg på besøk til deg:D

    SvarSlett
  2. så koselig at du vil være med på min giveaway.. koselig blogg... klem

    SvarSlett