tirsdag 8. mars 2011

Nydelige

får med meg litt nytt men gammelt når jeg er hos mamma å bestemor!

denne gyngestolen har jeg fått av min bestemor som har tilhørt min tippoldemor!
værdens beste møbel når du får en unge som ikke vil sove på natten ;)



Denne søte lille komoden har jeg fått av mamman min! den stod i det gamle huset de har kjøpt.
liker at den er slitt å godt brukt, men regner med den blir nedpusset til våren å malt hvit, å får seg nydelige knotter!




Denne liker jeg!!! har oxo vært min tippoldemor sin.
min kjære syns den er  virkelig stygg! forstår han godt ;) men den får stå i stuen fordet. 
den skal å få hvit maling til våren.




Gamle ting kan virklig være fine !

Ønsker dere en fantastisk uke.

-klem lise-



4 kommentarer:

  1. Æ vil åsså ha;P
    Nydelige ting, å kjempe kult når det har vært lenge i familien. Da får det enda mer verdi.

    SvarSlett
  2. Det er såå gøy med fine ting arvet fra tidligere generasjoner i familien, og den gyngestolen ser virkelig ut til å være en skatt!

    Takk for hyggelige ord på bloggen min, og veldig koselig at du vil delta på GiveAway'en min :)
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som har fått så fine ting! Elsker gamle møbler med "sjel". Veldig misunnelig på gyngestolen. Det er en sånn jeg håper jeg skal finne på loppedmarked hele tiden.

    Klem

    SvarSlett
  4. Takker for hyggelig kommentar inne hos meg. Den gyngestolen...misunner jeg deg!!! Er et så fint møbel, og den svarte nattbord/skap var også bare nydeligt. Ha en fin dag.

    SvarSlett