tirsdag 19. april 2011

Baking, å knusing av egg

Kjenner det blir kjempe godt med Påske !

lillemann å jeg har baket sjokolade kake sammen i dag, ble ingen bilder av kaken siden jeg var mere opptatt av å holde styr på noen små fingrer som hele tiden ville smake!
å hjelpsom var nydeligheten min.
Han tokk seg av egg knusingen :)
å det fikk vi bilder av!

oijh det ble hull!


woopsann...


best å rømme fra alle spor!;)


så var kvelden kommet å da hadde min kjære øsnket seg ost & skinke horn.
ja hvorfor ikke det er jo Påske
selv om de ser ganske så maltrakserte ut så var de temmelig gode :)



så i morgen er det Påske ferie !
kose klær å donald kryssord ;)


-lise




2 kommentarer:

  1. Hjelpes meg... Det er litt av en jobb å vaske opp. Men så ut som resultatet ble veldig godt i alle fall!

    SvarSlett