fredag 15. april 2011

hekler senge teppe! men vil heller Shoppe ;)

Til Lille Gutten min !

Noe må jeg jo gjøre på kveldene mens tv´n står på.
lysten er ikke tilbake å jeg har funnet ut grunnen!

Jeg er i en shoppe periode, hadde jo en lang scrappe-strikke-hekle-male-interiør periode før jul å det ble lite shopping av klær, sko å det som hører til!
nå kan jeg sitte lenge på nettet å bare se på nydelige antrekk! skulle ønske pengeboka aldri ble tom!
Fikk Tydelig ikke nokk shopping på ferie, basillen ble bare større når jeg kom hjem å så alt det nydelige som va annkommet kles butikkene! 
skulle bare gjort slik jeg gjorde før jeg dro på ferie, å slik jeg gjorde i fjord! 
Å IKKE GÅ INN PÅ BUTIKKENE ;)!

men men, her er nå mitt lille tidsfordriv på kvelden.
har en kurv med flere lapper som er blitt laget innimellom når man var leij av å strikke lester å luer.


gleder meg til å lappe de sammen å legge det på sengen til lille prinsen min !

Ønsker dere en fantastisk helg

-lise

2 kommentarer:

  1. Ordentlig fine lapper du har der:) Blir nok et fint teppe:=)

    SvarSlett
  2. tusen takk :) det tar sin tid, å jeg "gruer" meg til å feste tråder ;p men tilslutt blir det nåkk bra !

    SvarSlett