torsdag 28. april 2011

Hva blir dette =)

Nytt pjusk igjen!

Jeg klarer ikke la være å holde på med flere hekle/strikke ting om gangen!
lappe teppet til lillegutt er jo bare en sånn mellom ting å holde på med, men skulle gjerne blitt ferdig med det! å så har jeg et halvt hjerte liggende, men siden jeg ikke har vatt hjemme orker jeg ikke gjøre den ferdig! Å dagen i dag skulle fortsette som den avsluttet i går! Jeg var full av energi å Rydda & skrubba  soverommet! Resten av leiligheten skulle følge på i dag! men null energi...
Så da ble det heller Sofa kos med LilleGutten min, hekling å redbull på meg (i håp om mer energi), å på lille er det smootie, kjeks & Drømmehagen <3!

så dette er jeg begynt på nå, har en plan! men som vanlig blir det vell noe helt annet eller ikke ferdi.



Hva tror du dette blir til slutt ;)?

Ønsker deg en fantastisk Torsdag.

-klem lise

3 kommentarer:

  1. ååå, man kan da bruke slike lapper til så mye;) Men kanskje du har starta på dine gudmorplikter *storle*

    Kanskje ett teppe til deg, eller er veske, eller en pute, eller ett babyteppe???Eller kanskje bærestykket til en kjole.
    Nydelige farger i allefall:D
    Ønsker dere en god helg hjemme, å jeg gleder meg så til å se dere.

    klem

    SvarSlett
  2. hehe :p gudmorpliktene er i tankene enda :p men de kan da vell ikke bli rosa/blå enda!<3

    blir kansje ferdig i dag:D
    gleder oss til å se deg å! Goo helg

    SvarSlett
  3. haha, nei. Men hvis du lager i både rosa og blå vet du, da er du sikret. eller bare hvit og brun ogslikt;P

    SvarSlett