lørdag 30. april 2011

korktavlen min er fornyet =)

Du vet når du føler en farge skiller seg shikkelig ut!

Det følte jeg korktavlen gjorde etter at jeg fikset den førstegang.
Følte at den trengte noe mere enn malingen, selv om den var fin!
så etter at svigermor stengte butikken sin så fikk jeg en stor blonde gardin som hadde hengt i vinduet, å den er blitt brukt til en del her hjemme ;) halloween kostyme, sydd inn i altforstore hull i dongeribuksen min, over en liten tre eske for å ha brev i, å nå på korktavlen!
Jeg ble fornøyd =)
den ble mye mindre rotete selv om det er mønster, å den ble roet ned i fargen!




hva syns du ?

Ønsker deg en nydelig dag!

-klem lise

2 kommentarer:

  1. Så fin korktavlen ble=) Og så morro at du får brukt blondegardinen til så mye forskjellig!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) den blondegardinen er kjempe grei å ha =)

    SvarSlett