tirsdag 19. april 2011

Påske Pynt !

Ble litt vell mye Påske her hos meg nå !;p
Men det er jo ikke en uke en gang, så da er det lov.

ferdig pyntet gåsungegreiner. 


ser temmelig tamt ut på bildet syns jeg! 
mye finere i virkeligheten.



 Litt farger må til.




 å her er påske kyllingen min !
som var så søt å hentet luen i gangskapet, å gikk rundt i bare den å bleija.


Det er helt magisk hvor forelsket man blir i en sånn liten skapning! 
ingen dager er like, men alle er fylt med latter å glede.

Å nå tar jeg Påske ferie sammen med min lille familie, 
å skal spise meg kvalm på sjokolade egg- sjokoladekake, pølser grillet i bålet å som mest sansynelig har dotte av pølsepinnen å ned i asken ;)

Håper du koser deg masse i Påsken!

-klem lise

9 kommentarer:

  1. Marit Korneliussen19. april 2011 kl. 09:55

    Flink du e <3 God påske te dæ og dine Lisepia <3 Klæm fra Tante Marit og Joakim i Bodø

    SvarSlett
  2. Disse ble jo nydelige, men syns de kom bedre frem på bildet du la ut på BV.

    SvarSlett
  3. Tusen takk :)) om det er bilde av selve eggene så er de i et innlegg lenger ned på siden min ;)

    SvarSlett
  4. FIIN påskepynt! Synes bildene var fin jeg :)

    SvarSlett
  5. Så flink du e søta:D
    Endelig kom æ inn på blogspot.
    Nydelige sko du har kjøpt dæ å herlig veske.
    Jeg kjenner veldig godt til den der, er også helt shoppesyk, men på ALT, ikke bare klær å sko, men helst stoff, scrappeting osv og interiør også:D

    Håper påsken deres blir kjempe fin.
    Her plages vi med forkjølelse, markus har over 38 i feber og ligger stortsett, også har d regna i 2 daga så æ har bare lest t eksamen.. isj. Kjedelig med sånne daga på ferie.

    Men hei, da har vi spart litt penga sånn at når godvære kommer, så kan vi være ute å bruke penga uten at æ får dårlig samvittighet.

    Vet du foresten ka d kosta for 3 pk kjeks, 1 brød å en cola??? 15 kr.
    Æ like Tyrkia;P

    SvarSlett
  6. Så fine påskedekorasjoner da, og en herlig liten kylling du har. :D

    God påske!
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  7. tuusen takk dere :) håper dere har hatt en fantastisk påske :)

    SvarSlett