lørdag 9. april 2011

vil ha tilbake Hobby lysten!

Kjenner det er på tide den kommer tilbake nå!

Både malings & scrappe lysten forsvant med julegavene i fjord, å enda mere kjedelig er det når man har brukt lang tid på å male til andre og så blir det bare skuffet vekk i et rom. *blæh* 
da vil jeg heller ha de selv!
Strikke å hekle lysten er heller ikke å finne... skjønner ikke helt hvor de er blitt av!

får ta å bla meg gjennom de kreative bloggene å se etter inspirasjon å lysten :) å håper den kommer tilbake i KVELD :)


blomstene mine døde ikke mens vi var på ferie! så nå har jeg lyst til å fylle leiligheten med masse vår blomster med masse nydelige rolige farger!!


Ønsker dere en fantastisk lørdags kveld !

-klem lise-

2 kommentarer:

  1. Nei huff så kjedelig at folk ikke henger dem opp.
    Jeg elsker det du har laget til oss, så nå tenker jeg på deg hver kveld når jeg legger meg og hver morgen når jeg står opp;) å egentlig ellers flere ganger om dagen når jeg ikke ser bildet thihi.

    Jeg har også mistet lysten til å være kreativ. Å jeg har og lyst å få den tilbake. Hadde gledet meg så til å dra på kontoret etter eksamen men når den gikk dårlig endte det bare med at jeg satt der nede i 2 timer uten å gjøre noe i det hele tatt.. isj.
    Vi får kose oss når du kommer:)

    En stor klem fra søssa di

    SvarSlett
  2. søte du :* takk !

    er så kjedelig å ikke ha hobby lysten når det er så utrulig mye fint å lage!
    ble ferdig me sokkene til pappa i går. HaTER å skrikke herre lester! ;) tror ikke det finnes noe mere kjedelig. så det blir lenge til neste gang.

    håper du finner din lyst igjen :)

    klem

    SvarSlett