lørdag 21. mai 2011

koser meg ute i gokk :)

Er blitt temmelig lite blogging på meg de siste ukene, ingenting faktisk !
er hos familien min som bor litt langt uti gokk, å pga et stort fjell så er dekningen veldig dårlig.
Men man får mye tid til å hekle og kose seg når lillegutt sover.

så nå holder jeg på å hekle til stuen vår, et lappeteppe!
er super enkle å hekle og kjempe koselig.


å på morgen og kveld er det kos med levendelys og en go kopp te.


men det hadde vært enda koseligere om min Kjære hadde vært her sammen med meg!
en måned uten kjæresten, å for lillegutt og være uten pappan sin så lenge gjør at vi savner han veldig.

Håper dere har en fantastisk helg =) 

-klem lise



2 kommentarer:

  1. Du er så flink Lisemi<3
    Ikke så lenge igjen nå, å du får bare lokke han til å komme ned hit;)

    klem fra lillesøssa

    SvarSlett
  2. tuuusen takk siri :)) <3

    SvarSlett