torsdag 23. juni 2011

blomster

Jeg å Kjære måtte dra å kjøpe nye grønnplanter, å det var IKKE store utvalget!

Nu som jeg endelig har lert meg å ikke drepe plantene inne, så dro jeg å lille på en måneds ferie til familien min! å tror dere ikke jeg var noen planter i minus når jeg kom hjem ???
Joda min kjære glemte helt av å vanne dem så svigermor hadde kastet dem da hun tokk sommer vasken på leiligheten vårs ;)
TENK så HELDIG jeg er!! værdens hærligste svigermor som overasker stadig vekk med god rundvask til oss når vi har vært lenge borte! 
Hun har i tilegg vært så snill å kjøpt meg den fine orkideen som hun har dratt med seg fra sørsverige til finnmark for at jeg skulle få den, og i dag kom hun med en søt grønnplante.

Det er virkelig koselig med blomster!

denne søte eføyén



lille palmetreet 



Nydelige Orkideén jeg fikk av svigermor



Og grønnplanten hun kom med i dag !

Nå må jeg bare vente til det kommer nye blomster på butikken,
har så lyst på noen nydelige rosa roser !

Ønsker dere en nydelig dag

-klem lise

1 kommentar:

  1. Fantastisk flotte blomster søta<3 å deilig å se dere er hjemme igjen, selv om jeg kunne ønske dere var her da;P
    klem

    SvarSlett