fredag 24. juni 2011

har hatt en trøkk i trynet dag ;D

Det skjer hver gang jeg bestemmer meg for å bli sunnere!

Jeg å lille´gutten min har laget kjeks, bountyes & kylling salat i dag!
men i mellom tiden har jeg laget forskjellige "retter" til lille for han spiser ikke så godt om dagene.
men det ender med at han mater meg! å det var ikke planen ;)

skjønner ikke hvorfor jeg ikke spiser salat til middag vær dag? jeg digger det jo. 
må skrive en huskelapp som kan henge på kjøkkenet.


*naaam* kylling salat!


Bountyen falt ikke i min smak, i allefall ikke med så mørk sjokolade.
(brukt oppskriften til fotballfruen)


kjeksene derimot har jeg laget flere ganger nå, de er kjempe gode! så lenge de ikke blir for søte.
(også fotballfruen sin oppskrift)

japp jeg liker oppskrifter! 
er jammen meg påtide at jeg begynner å bevege meg mot kjøkkenet.

MEN nå skal jeg skeive helt ut med en Cola, undskyldningen i kveld er at ;
At det høljer ned ute, høres som om himmelen holder på å sprekke av torden,
 og lynet lyser inn stuvinduet! 
så da er det lov å berolige seg med en cola, selv om jeg ikke er nå serlig redd for torden & lyn ;p

Ønsker dere en fantastisk helg

-klem lise

2 kommentarer:

  1. åj du hadde jo plutselig blogget mye jo:D
    Herlig, du er så flink jo. både teppet ¨bakingen å alt. kjempe kul seng guasinprins får<3
    Håpe dåkker kose dåkker heime:D æ e så glad før at dåkker frisk å fin igjen:D
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Siri :) plutselig hadde man litt tid =)
    Ønsker deg en super duper helg! å lykke til vidre me salgene :D

    SvarSlett