fredag 24. juni 2011

Lappetepper tar en evighet ! Elsker nye SKO ! å jeg har baket ;)

Det blir utrolig lite hobbyblogging på meg fortiden! 

scrapping har blitt et ork, siden det bare er rot i skapet å ingen plasser jeg kan holde på med det siden jeg har en liten en som gjerne vil ha akkurat det jeg har i hendene!
maling håper jeg det blir med av snart, det er så gøy å koselig og holde på.
men nå for tiden holder jeg på og hekle lappeteppe til stuen min, min mor heklet vognteppe til lille i blå toner og det ble helt nydelig så måtte prøve meg jeg å!
Så nå har jeg sommer arbeid. håper bare på knall godt vær så jeg kan sitte ute og hekle mens lille leker :)


Har til nå 30 lapper så om jeg skal ha det til kose teppe i stua så trenger jeg vell 60 til !



har laget meg kjeks igjen, men denne gangen siden jeg ikke hadde vekt så ble de altfor søte ... *fisj*
så må bakes nye i morgen!


Å i denne skrive stund sitter jeg med kose klær på med disse skoene på fotene ! 
de er så fine på foten, men de må læres og gå med.

Noen som har noen tips på sunde gode ting man kan lage/bake hjemme ?

God natt og sov søtt

-klem lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar