fredag 24. juni 2011

Morgen fugl !

Det var jeg ikke før jeg ble mamma å heller ikke etterpå ! 

Er så glad at min lille har arvet mitt sove hjertet så dagen vår begynner ikke før kl 09.30
men i dag startet den tidliii å jeg som ikke var i seng før tre timer før lille sto opp. 
Natten skulle hatt flere timer! er da jeg får tid til å gjøre ting! som å se på tv i ro å fred, vaske gulvet uten en som labber etter meg å lager små søte fot spor :)

Fikk montert ned sprinkel sengen i går, sengen som lille ikke har likt i det hele tatt og ikke ville ha ligget i mer enn noen timer på kvelden! den er i allefall byttet ut med storgutte seng.
lille hjalp meg med å holde (riste) på delene mens jeg monterte !

bildet er hentet på fagmøbler.

nå må vi bare skjære til madrassen så kan lille starte og bruke den!
mn først skal vi gjøre oss klar til og gå en tur. Å så hjem å sove formidagslur :)

Ønsker dere en Nydelig Fredag

-klem lise

1 kommentar:

  1. Så morsom seng:D
    Jeg er heller ingen morgen fugl, men begynner å venne meg til det etter 2,5 år:D hehe

    SvarSlett