tirsdag 5. juli 2011

Et velkommen til verden kort!

Ble det i dag.

Har ikke noe spesielle anledninger å lage til så det blir litt forskjellige kort fra meg :)
Å så prøver jeg å bruke opp det jeg har fra før av, før jeg kansje kjøper meg mer! 
Har funnet ut at det er en veldig plass krevende hobby! å her er det lite med plass, å det blir mere styr enn kos å holde på!

*ønsker meg et større hjem* ;p







første gangen jeg brukte Promarker tusjene mine etter at jeg kjøpte meg dem i romjulen! 

blir glad for både ros & ris !

-klem lise


2 kommentarer:

  1. Så flink du er:D Du ønsker deg ett større hjem akkurat som meg;P Tenk at vi som er så små skal ta SÅ mye plass haha..
    Nydelig kort:D heldig er den lille som får dette:D

    SvarSlett
  2. takk søte søte du :)
    ikke noe galt i å ønske seg større plass selv om man er liten! vi har jo så store hobbyer at det hadde jo vært koselig med et hobbyrom i hjemmet så man kunne være sammen med familien når man holder på. eller i det hele tatt hatt plass til et spisebord hvor jeg kunne ha holdt på :p

    SvarSlett