tirsdag 6. september 2011

Før og Etter !

Men det som egentlig skulle males va denne lille komoden, som jeg har hentet i det eldre huset mamman min kjøpte ! var jo en skam å bare la den stå der helt alene. Så den fikk reise 100 mil for å bli med meg hjem å bli ny! Jeg og lillesøster pusset og pusset. Så historien den´s i farger har vært ubehandlet tre, Sånn her BLÅ å det var ikke bare å få pusset vekk så måtte maleover en del, Mørk brun å nå Fiiin !

Før


Underveis. Tallerkenhylla fikk seg å ny maling.


Etter
Jeg liker knottene <3


Hva syns du ? bortsett fra elendig kvalitet på bildene ;)
jeg likte i alle fall sluttresultatet.

-klem lise

7 kommentarer:

  1. Så utrolig kult:D så flink du e:D alt bei nydelig

    SvarSlett
  2. Den va kjempefin lise, har så løst å lage en sån til nattbort hos oss, men har overhode ikke plass :/ Så det må bli den dagen vi får oss hus! *drømmedrømme*

    SvarSlett
  3. takk takk=) du finn sikkert nån som e smalere :D har sett masse sånne på finn <3

    SvarSlett
  4. Så hyggelig å høre fra deg inne på bloggen min! Det nattbordet ble superfint! Utrolig hva litt maling kan gjøre!:)

    Ha en fortsatt fin uke! Hilsen Nina

    SvarSlett
  5. Nydelig!!

    Så kos at du ville bli med på Giveaway hos meg, 4 lodd er satt av :)

    Jeg har vært på et lengre besøk og for en fiiiin blogg! Gleder meg til å følge deg videre :)

    PS! Konkurranse hos meg, hvis du vil være med..

    God helg-klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kjempe koselige kommentarer <3

    SvarSlett