tirsdag 4. oktober 2011

Dagene er for korte !

Skulle gjerne hatt 12 timer extra i et døgn! å at jeg kunne spole tiden fremover.
Det er så utrolig positiv ting som har hendt min lille familie, og jeg klarer ikke vente med å sette i gang med prosjektet! Men jeg må nåkk bare smøre meg med tolmodighet. (noe jeg har lite av)!

Det blir veldig lite hobby kos for tiden, når man endelig får en åpning i døgnet så blir jeg bare sittende i sofaen å kope. samle masse energi til neste dag.
så Jeg ønsker meg 12 timer extra i et døgn så jeg kan og får tid til mere! 
Noen som vil gi meg noen av sine ? =)

Et lite søtt kort som ble laget før jeg fikk for mye å gjøre ;p




Hva syns du ?

-klem lise-

3 kommentarer:

  1. Hehehe, du ane ikke kor æ glede mæ æ ååå...Æ har sagt det til hele familien i Harsta <3 :O Glede mæ sånn ti æ kommer opp !!!! <3

    Kjempe fint kort :O <3;*

    -Søss ;)

    SvarSlett
  2. Heilt enig. æ åsså vil ha fleire tima. Fantastisk flott kort:D du e så flink

    SvarSlett
  3. Åjj så nydelig, du e flink :* <3

    -Mamma'n din <3

    SvarSlett