tirsdag 15. november 2011

storm ute

men inne sitter jeg å koser meg med julegave innpakking! papir, gaver og koselig rot overalt.
kjenner jeg gleder meg virkelig til jul i år! at min 2 åring skal få være med på å lage pepperkakehus, åpne advents pakker og se jule filmer.

som "voksen" tror jeg aldri jeg har gledet meg så mye! men bå føler jeg at alt skal være kos, vi skal ha juletre hjemme for første gang! å lille skal få pynte. har handlet juletre pynt som skal bli tradisjon på treet! tror det er det som er grunnen, jeg vil lage koselige tradisjoner for lille høærligheten min.
det blir hannes tredje jul, men den første han vil forstå! Han elsker gaver og god mat. jeg pakker inn gavene han åpner de med det samme jeg har snudd ryggen til!

jul <3 Å denne julen skal jeg, min kjære og vår sønn kose oss virkelig ! flere som gleder seg like mye som meg? og om noen har bake tips, ja takk !! ønsker dere en god natt . -lise


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar