søndag 6. november 2011

Prematur luer som skal til Nyfødt intensiv tromsø!

Lille´ongen min kom en god del fortidlig, og mens vi var der var det jo ingen ting som passe lille premtur gutten min! å jeg var ikke noe reser på å strikke. Heldigvis er min mor det så lille fikk nydelige luer og votter og sokker mens han var der! 
Så nå har jeg strikket noen luer innimellom når jeg er lei av det jeg holder på med, de er jo så lette å herlige å strikke. Og etter hver lue tenker jeg at nå blir ett nytt lite hode varmt  :) 












De er litt skeive her å der på bildene, men ble mye bedre når de ble vasket å dampet ;)

Så ved neste kontroll skal de taes med, så små små mennesker kan ha noe passelig på hodet <3



3 kommentarer:

  1. du e så nydelig lise <3 å luene var nydelige:D du e super som strikke til andre små beibisa <3

    SvarSlett
  2. takk søte du <3 koselig å strikke til de søte små som trenger det !:)

    SvarSlett
  3. synes dette er en supre ide for alle oss strikkeglade. Hvordan går jeg frem for å gjøre det samme for sykehuset på mitt hjemsted?? venlig hilsen inger@syrix.org

    SvarSlett