søndag 6. november 2011

snart er det Jul !

Gleder meg som en unge !

Snart er julen her, å i år er jeg så klar.  Røde gardiner er kommet opp allerede, men mest fordi jeg ikke ble komfortabel med de jeg hadde oppe fra før!
nå er lille´ongen min 2 år å det er på tide å lage litt egne tradisjoner som man kan gjennta oppover i oppveksten :)
 Så i år er første gangen vi skal ha jule tre hjemme. 
(de andre årene har man jo reist hjem til mor ell svigermor) 
men nå skal lille få ha juletre hjemme i stua. 
de fleste julegavene er i boks, jeg har pakket inn og lille har pakket oppog jeg pakket inn igjen. 
så nå kan desember bare komme for da skal vi kose oss med julebaking og familie kos <3

her er noen av julekortene som har blitt laget til nå ;)













ikke alle jeg er like fornøyde med, ikke samme kretivitet hver kveld :)

Hva syns du? å har du noen bake tips til meg og lille blir vi kjempe glade!

-lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar